Mooi doel!
Eén van onze favorieten, omdat er in dit geval veel mogelijk is online en het resultaat direct meetbaar is. Goede organische vindbaarheid kan goud waard zijn, Google Search en Shopping kunnen erg winstgevend zijn, net als adverteren via sociale kanalen. Daarbij is goede zichtbaarheid op de welbekende marketplaces ook erg interessant. Al deze opties zijn ook meteen de valkuil: juist omdat er zoveel mogelijk is moet je slim te werk gaan. Je wil focussen op kanalen die meer geld opleveren dan het gaat kosten. Daarom zullen we samen van tevoren de juiste strategie moeten bepalen!
Vandaag nog starten met groeien?
Enkele mooie merken die we helpen met online verkoop






Verhoog de omzet van je webshop
Stap 1
Verkoop via de meest interessante kanalen
Er zijn veel verschillende mogelijkheden om online spullen te verkopen. Zo kun je adverteren via Google, via social media, of kun je aan de slag gaan met SEO, affiliate marketing of marketplaces. Elk kanaal heeft z’n voor- en nadelen, daarom is het belangrijk om samen na te denken waar voor jou de beste kansen liggen.


Stap 2
Stuur op een positieve return on investment
Eén van de mooie dingen van online marketing is is dat resultaat meetbaar is. Zeker met een webshop is direct inzichtelijk te maken wat je aan kosten uitgeeft, en wat dit vervolgens aan inkomsten oplevert. Let er wel op dat deze inzichten meetbaar gemaakt moeten worden, dit gaat niet automatisch. Belangrijk dus om hiermee aan de slag te gaan.
Stap 3
Verbeter conversieratio of feed via tooling
Om voor webshops tot optimale resultaten te komen is het soms nodig (en erg nuttig!) om tools in te zetten. Deze tools kunnen er bijvoorbeeld voor zorgen dat Google advertenties betere resultaten opleveren, of dat gebruikers op de website sneller tot aankoop overgaan.


Stap 4
Denk na over een lange termijn strategie
Nu we de strategie, doelstellingen en kanalen hebben bepaald kunnen we van start. De data komt nu binnen, en op basis daarvan kunnen de resultaten verbeterd gaan worden en omzet gemaximaliseerd. Met de meeste opdrachtgevers overleggen we in ieder geval om de week. Dit kan kort of lang zijn, in ieder geval weet jij altijd wat er speelt en waarom!
Wat opdrachtgevers over ons zeggen
Bekijk wat Boris van ThePhoneLab en Natalia van Haar Concept over onze samenwerking zeggen.
Een paar weetjes over ons
✓
We werken in een klein team
We werken in een team van zo’n vijf professionals.
✓
8+ jaar ervaring
En hebben hierin zo’n 200 mooie merken mogen helpen.
✓
250+ externe professionals opgeleid
We geven digital marketing training namens het College of Multimedia.
✓
(Twee)wekelijkse contactmomenten
We werken op een persoonlijke manier zodat je weet wat er speelt.
✓
We houden niet van lange contracten
Bevalt een samenwerking om welke reden dan ook niet? Dan kun je meteen weer stoppen!

