Leuk doel!
Dit vinden we leuk omdat we hier de écht grote massa gaan bereiken. En met groot bedoelen we ook echt heel groot! Via bijvoorbeeld YouTube advertenties of via display advertenties over hele internet die je bijvoorbeeld op NU.nl tegenkomt. Toch brengt ook dit een aantal uitdagingen met zich mee, die we van tevoren goed moeten bespreken. Misschien wel de belangrijkste, jullie doelstellingen. Want wanneer zien jullie deze campagnes als een succes? Dat overleggen we graag onder het genot van een bakje koffie!
Vandaag nog starten met groeien?
Enkele mooie merken die we mogen helpen met de naamsbekendheid






Bereik potentiële klanten online zodat zij bewust worden van jouw bestaan
Stap 1
Profiteer van het enorme bereik dat je online hebt
Allereerst zullen we overleggen wanneer jullie de online activiteiten als succesvol beschouwen, want het vergroten van naamsbekendheid is een vrij breed begrip. We proberen hierbij concrete KPIs te formuleren, waar wij ons op kunnen gaan richten om zo de best mogelijke resultaten te behalen.


Stap 2
Vertel je verhaal met leuke advertenties
Zijn we tot de conclusie gekomen dat we met video of banners gaan werken? Dan zullen deze meestal nog opgezet moeten worden. Deze krijgen wij ofwel aangeleverd, wij maken ze zelf, of freelancers helpen ons om vette video’s te maken!
Stap 3
Test met krachtige targeting opties
Het mooie van online marketing is dat je heel gericht kunt gaan targeten. Zo kun je mensen targeten op basis van interesses, of ze eerder op je website zijn geweest, of je kunt zelfs klantenlijsten uploaden en Google of Facebook laten zoeken die lijken op jouw huidige klanten!


Stap 4
Maak de effecten van jouw inspanningen inzichtelijk
Nu we van start zijn is het niet geheel onbelangrijk om ervoor te zorgen dat alles wat we doen goed inzichtelijk is. Voordat er advertenties gaan lopen zal de website goed meetbaar gemaakt worden, zodat we precies weten of onze inspanningen uiteindelijk voor een positief resultaat zorgen!
Wat opdrachtgevers over ons zeggen
Bekijk wat Boris van ThePhoneLab en Natalia van Haar Concept over onze samenwerking zeggen.
Een paar weetjes over ons
✓
We werken in een klein team
We werken in een team van zo’n vijf professionals.
✓
8+ jaar ervaring
En hebben hierin zo’n 200 mooie merken mogen helpen.
✓
250+ externe professionals opgeleid
We geven digital marketing training namens het College of Multimedia.
✓
(Twee)wekelijkse contactmomenten
We werken op een persoonlijke manier zodat je weet wat er speelt.
✓
We houden niet van lange contracten
Bevalt een samenwerking om welke reden dan ook niet? Dan kun je meteen weer stoppen!

