Interessant doel!
Interessant omdat dit op verschillende manieren aangepakt kan worden, die allemaal eigen voor- en nadelen hebben. Zo kun je werken met je huidige website, werken met een afzonderlijke landingspagina, of juist door een lokkertje te bedenken. Denk aan een download, whitepaper of webinar waarmee je kunt adverteren om zo contactgegevens te verzamelen. Die vervolgens weer nagebeld kunnen worden of waar je e-mail marketing op kunt toepassen. Door deze verschillende opties is het belangrijk samen de juiste strategie te bepalen passend bij jouw doelstellingen!
Vandaag nog starten met groeien?
Enkele mooie merken waar we leads voor genereren






Verzamel geautomatiseerd leads op de volgende manieren
Optie 1
Leads verzamelen via jouw website
Door middel van SEO, Google Ads of social media advertenties brengen we de juiste gebruikers naar jouw huidige website. Samen zorgen we er eerst voor dat de website op het gebied van user experience goed is ingericht om kans op succes zo groot mogelijk te maken.



Optie 2
Leads verzamelen via een landingspagina (of one pager)
Soms voldoet een huidige website niet aan de best practices om zoveel mogelijk leads te verzamelen, waardoor het beter is te werken met een aparte landingspagina. Deze landingspagina is een website van maar één pagina, die naast de huidge website opgezet kan worden. In dat geval sturen we via online advertenties gebruikers naar deze pagina.
Optie 3
Leads verzamelen via leadadvertenties
Een derde optie is om leads te verzamelen via leadadvertenties, zoals te zien in de afbeelding hiernaast. Door middel van een lokkertje vullen mensen hun gegevens in, die vervolgens bij ons terecht komen. Meestal worden deze leads opgevolgd door automatische e-mails, en kunnen deze ook nagebeld worden.


Overzicht en structuur aanbrengen
Leads verwerken in CRM systeem
Nu de leads binnenkomen is het erg handig om te werken met een CRM systeem. Dit kan bijvoorbeeld een sales ‘pipedrive’ zijn, zoals in de afbeelding hiernaast te zien is. Leads worden geautomatiseerd de juiste funnel in gebracht, hier kan vervolgens de persoon die gaat over de sales mee aan de slag!
Wat opdrachtgevers over ons zeggen
Bekijk wat Boris van ThePhoneLab en Natalia van Haar Concept over onze samenwerking zeggen.
Een paar weetjes over ons
✓
We werken in een klein team
We werken in een team van zo’n vijf professionals.
✓
8+ jaar ervaring
En hebben hierin zo’n 200 mooie merken mogen helpen.
✓
250+ externe professionals opgeleid
We geven digital marketing training namens het College of Multimedia.
✓
(Twee)wekelijkse contactmomenten
We werken op een persoonlijke manier zodat je weet wat er speelt.
✓
We houden niet van lange contracten
Bevalt een samenwerking om welke reden dan ook niet? Dan kun je meteen weer stoppen!

