Geautomatiseerd klanten binden aan jouw bedrijf

Mooi dat je onze marketing automation pagina bezoekt. Dit is namelijk één van onze favoriete onderdelen van online marketing. Omdat je namelijk geautomatiseerd klanten kunt binden aan jouw bedrijf. Hierbij werken verschillende kanalen samen, daar kunnen wij als specialisten ons ei volledig in kwijt. Wat je precies aan marketing automation hebt, wie wij hier mee mogen helpen en wie wij zijn lees je hieronder. Geloof je dat allemaal wel en wil je meteen starten met groeien? Vul dan het contactformulier in, dan nemen we binnen één werkdag contact met je op!

Vandaag nog starten met groeien?

Enkele mooie merken die wij met marketing automation helpen

secwatch logo
vesper tool logo
tpc leadership logo
prdashboard logo
intertrust logo

Zo ga jij jouw concurrenten achter je laten

Voordeel

Potentiële klanten leren je kennen

Vaak is marketing automation een combinatie van online adverteren, e-mailmarketing en sales activiteiten. Dat is in ieder geval hoe wij het gebruiken. Door dit soort kanalen samen te laten werken kun je potentiële klanten kennis laten maken met jouw merk!

searchlab teamoverleg

Voorbeeld: wij adverteren met een SEO checklist, via social media. Na aanvragen krijgt de prospect deze geautomatiseerd in hun e-mail. Vervolgens komt diegene in een e-mail funnel terecht zodat hij of zij bekend raakt met ons bedrijf. Ten slotte neemt een sales medewerker contact op voor het persoonlijke contact.

tom cepero aan het werk

Voordeel

Je creëert autoriteit

Doordat mensen in je e-mail funnel terecht komen kun je laten zien wie je bent en wat je kunt. Welke mooie projecten heb je gedaan, voor welke mooie merken heb jij gewerkt? Door je verhaal te vertellen creëer je autoriteit en betrouwbaarheid.

Zorg dat je slim omgaat met de e-mails in de funnel. Volgens onderzochte overtuigingsprincipes moet je ervoor zorgen dat je in ieder geval de volgende onderwerpen in je e-mails moet behandelen: Laat zien dat je je prospects begrijpt, dat ze je sympathiek en betrouwbaar gaan vinden, daag ze uit en probeer als laatst natuurlijk je product te verkopen. Laat ons weten als je hier meer over wil weten!

Voordeel

Nooit meer prospects koud benaderen

Zodra prospects opgewarmd zijn is het tijd dat een sales medewerker contact opneemt. Het mooie is dat de prospect dan al bekend is met jouw bedrijf, en sneller en uitgebreider met je wil praten dan wanneer je iemand puur koud belt.

ruud-en-rico-binnenwandelend

Zorg ervoor dat je met een goed CRM systeem werkt om je leads te documenteren. Soms verzamel je tientallen leads per dag, om overzicht te behouden en uiteindelijk te beoordelen of je activiteiten rendabel zijn, zul je gestructureerd te werk moeten gaan.

kevin schut bellen

Voordeel

Realiseer voorspelbare groei

Ben je eenmaal op gang door leads te verzamelen en ben je gestructureerd aan het werk via een CRM systeem? Dan kun je voorspelbare groei gaan realiseren. Op een gegeven moment weet je hoeveel leads je nodig hebt om een nieuwe klant te werven, en als je ook weet wat een klant je oplevert, kun je beoordelen of je goed bezig bent of niet.

Met deze inzichten weet je uiteindelijk precies hoeveel euro je mag uitgeven aan een nieuwe lead. Dit stelt je in staat op te gaan schalen bij kanalen die positief resultaat opleveren.

Enkele voorbeelden van ons werk

Wat opdrachtgevers over ons zeggen

Bekijk wat Boris van ThePhoneLab en Natalia van Haar Concept over onze samenwerking zeggen.

Een paar weetjes over ons

We werken in een klein team

We werken in een team van zo’n vijf professionals.

8+ jaar ervaring

En hebben hierin zo’n 200 mooie merken mogen helpen.

250+ externe professionals opgeleid

We geven digital marketing training namens het College of Multimedia.

(Twee)wekelijkse contactmomenten

We werken op een persoonlijke manier zodat je weet wat er speelt.

We houden niet van lange contracten

Bevalt een samenwerking om welke reden dan ook niet? Dan kun je meteen weer stoppen!